Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-03-28 04:39:11
"Gosha" <gosha@no-mail.com> parašė naujienų
news:imoao5$tik$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikrai, XXX fokusuoja net 109 milisekundem greiciau! Tai LABAI svarbu :)
> Be to YYY turi net 99 funkcijas, kai tuo tarpu ZZZ TIK 87!
> Be to ant RRR galima uzdeti 55 objektyvus o ant KKK - tik 33!
> Tai LABAI svarbu :) Kiekvienas fotomegejas turi tai zinoti. Net jei jis
> niekad nespausdins A3 nuotrauku ir naudos tik 1 ar 2 objektyvus ir auto
> rezima.
>
> Pries skaiciuojant milisekundes, patarciau realiai palyginti C ar N su
> kokiais Samsung ar Sony beveidrodiniais.  ne milisekindes ir pikseliukai
> lemia

Olialia, žiūrėk, kokia skausminga reakcija, kai pezalai nepasitvirtino, o
faktai nepakeliui ir nepasiginčysi :D Ir staiga vynuogės patapo žalios! :DDD
Nors ką tik buvo garsiai rėkta, kaip prilygta ir lenkia veidrodinius :D

Dabar nemažai naujų veidrodinių turi Liveview ar panašų režimą ir nuo to nei
jie, nei beveidrodiniai netampa patogesni naudoti dėl ekraninio ieškiklio –
tai naudinga tik mažoje dalyje situacijų, todėl tai ir lieka kaip papildoma,
kai kuriose situacijose naudinga funkcija. Gamintojams naudinga, nes atidaro
naują „nišą“, o kol jie pirmi, lengviau joje įsitvirtinti. Bet... ekraninis
ieškiklis mažina stabilumą labiau nei veidrodis dėl laikymo (žavu stebėt
merginas išvertusias pilvukus ir nagučiais laikančias savo atkištą aparatuką
ir žiūrinčias į ekraninį ieškiklį ;) ), jei bus didelė matrica, bus tokie
pat dideli objektyvai... jei bus maža, bus maži teleobjektyvų matmenys, bet
tuo pačiu reiškia didesnę ryškumo zoną ir triukšmus. Tolimatiniai fotikai
buvo stabilesni už veidrodinius, nes turėjo optinį ieškiklį, t.y. nereikėjo
atitraukti fotiko nuo savęs. Ir tai... nepakeitė veidrodinių, o buvo šalia.
Taigi, tiesiog geriausiu atveju beveidrodiniai yra tik tarpklasinis daiktas,
o ne pakeičiantis.

Aš norėčiau mažo, greito, patogaus, kokybiško vaizdo, nemaža matrica ir
neatkreipiančio dėmesio.... paėmus į ranką jie yra tiesiog kvailas
nesusipratimas, jei reikalingos veidrodinių savybės, t.y. greitis,
triukšmai, valdymo patogumas, fokusavimas ir matymas tamsesnėje aplinkoje,
gera išorinė blykstė.

Mėtymasis nepagrįstais teiginiais gali padaryt įspūdį tik nenutuokiančiam...
įspūdis toks, kad užsiėmėt prekyba ir nusprendėt susukt smegenis
nenuovokoms, skelbdami apie naujo fotomesijo atėjimą :D