Tema: Re: mirrorless fotikai
Autorius: AS
Data: 2011-03-28 01:10:34
"Gosha" <gosha@no-mail.com> wrote in message
news:imncsi$r9d$1@trimpas.omnitel.net...
> Man zinutes nukarpo. Gal sios nenukirps :)
> Taip, visus jap labai paprasta apkvailinti. Tik pavarai kažkokį spec
> marketinga ir jau milijonais sluoja evil. Duokit ta nerealu japona
> marketingista :)
> Jei pamegintum, kelias dienas palygintum  550D ir Nex5, klausimu neliktu
> ka imti.

IMHO Nex nelabai vykes variantas. Tiesa, sensorius kaip crop matricos
dydzio, bet visiskai nesutvarkytas objektyvu reikalas. Galbut bus, bet kol
kas nera. Del interfeiso irgi didelis ne. Blico (kaip ir) nebuvimas.

O del japonu tai ju galvos tikrai kazkiek kitaip veikia. Pamenu kokiais 1998
ar 1999 metais, bent jau tikrai iki 2000 sventimo, teko vienam viesbuti
sutikti japona su lalptopu ir kazkokia Sony muiline. As juostiniu Nikonu
tais laikais pyskinau ir dziaugiausi. Isisuko kalba, jis rodo visus digifoto
privalumus, pirmiausia greita perkelima i laptopa. Pasiziurejus geriau,
matesi to meto skaitmenine "kokybe" labai akivaizdziai. Bandziau klausti, ka
jis mano apie tai, bet jis nieko nemane, nes viskas buvo labai nuostabu.
Taip matomai ir gimsta mobilus su 8-12 MPix sensoriais ir adatos skylutes
dydzio objektyvais. Pinhole tsakant, gal jie mianinkam skirti, nevisiem
duota suprasti...