Tema: Re: Fotikas
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2015-04-05 10:24:41
Nei vienas fotikas nefilmuos taip kaip kamera. Bet dažniausiai to pilnai
pakanka. Ką su savo pastebėjau - nors rašo kad Full hd 1920x1080 - bet
realiai jis filmuoja mažiau ir paskui programiškai ištempia ir gatavą failą
deklaruoja kaip fullll.
Neblogai tinka tik statiniams vaizdams. Pigesnė kamera judesį filmuoja
geriau. Matomai taip daroma dėl to -o kam tada reikalingos kameros ar dar
dėl ko (gal kainą užkelia)? O dėl fotiko dydžio - aš ir turėjau didelį.
Matomai visi turi per tai praeiti. Bet po daugelio metų kažkaip jis labai
jau dažnai likdavo namuose. Čia aš apie mėgėjus, ne profus....