Tema: Re: Fotikas
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-02 08:43:10
On 2015-04-02 00:06, PxYra wrote:
> o as mazumo ir neaiskojau, tai davai ereli

Eik i vieta, kur karaliai pesti vaiksto...Tik ten tau vieta, o ne siame
forume.

parodyk fotika uz kaina iki
> 300€ kuris daro GERESNES KOKYBES foto,

O ar sios diskusijos autorius prase fotiko uz 300Eu??????? Klausejui
NEIDOMU, koks geras fotikas iki 10Eu, iki 50eu, iki 100Eu. Jis iesko
VEIDRODINIO fotiko (nes canon 500d toks yra, ir jis nurodytas kaip pavyzdys)

Audrius K.

tada pasigyncisim