Tema: Re: Fotikas
Autorius: PxYra
Data: 2015-04-02 00:22:30
va butent kad pries pirkdamas paziurejau optikas, gali ir E mount ir A mount
jam naudot, yra perejimai ir Nikkor objektyvus, taip yra ir pigiu senu
Minoltu
pvz. nusiperki normalesni koki Nikor su objektyvu ir perejimu kai jau body
galimybes bus isnaudotos ir nebetenkins optika galesi ir kitam body panaudot
cia ziuriu visi megejai pamirst pradini posta ir pradet klediet savai
kliedesiais:

 man lygiai taip pat, iki veidrodzio dar nepribrendau o muilines jau
nebenorejau jokios! sitas a3000 pats tas dabar, jei buciau nusprendes
daugiau investuot i fotika tai jau buciau ko gero Nikon stovykloje arba
Canon atsidures