Tema: Re: Fotikas
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-04-02 07:56:00
2015-04-01 13:36, ZZ rašė:
> Sveiki,
> neseniai susidomėjau mėgėjišku fotografavimu, turėjau muilinę ir noriu
> pereiti prie rimtesnio įrankio, ką galite patarti dėl fotiko įsigijimo.
> Galvoju apie Canon 500D, norėtųsi, kad turėtų ir filmavimo galimybę bent
> jau HD kokybe.
> Tad ką manot apie minėtą modelį, ar jau pasenęs reikalas ir vertėtų
> pasižvalgyti į kitus alternatyvius įrankius.

O juos dar naujus parduoda? Juk tai 6 metų senumo modelis?

> Beje į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis įrankį?

Didžiausi fotoaparatų skirtumai yra ne vaizdo kokybėje, o jų valdyme,
patogume, vaizdo ieškiklio, korpuso kokybėje. O fotkins jie visi labai
panašiai gerai. Tad reikia realiai gerai apčiupinėti tuos fotikus. Pvz.
Canon ir Nikon veidrodinių valdymas labai skiriasi. Pvz. man,
pripratusiam prie Nikon, Canon valdymas kažkoks nesusipratimas.
Analogiškai ko gero kažkam, pripratusiam prie Canon, Nikon valdymas yra
nesusipratimas. Aplamai pats geriausias valdymas yra pas Pentax, na bet
čia vėl tik mano subjektyvi nuomonė... Bet kokiu atveju, rinkis tokį
fotoaparatą, kur galėsi tiesiogiai (t.y. neatitraukdamas akies nuo
vaizdo ieškiklio) kontroliuoti išlaikymą, diafragmą ir jautrumą, taip
pat visi šie parametrai privalo būti rodomi vaizdo ieškiklyje. Jei to
nėra, tai net nežiūrėk į fotoaparatą.

Nesižavėk megapikseliais. Su pigia optika visvien nieko nepeši, tik
atminties kortelės ir kompo HDD labai greičiau užsipildys. Mano asmenine
nuomone 12-16 Mpix yra aukso viduriukas.

Beje, jei ruošiesi filmuoti, tai filmavimas be vaizdo stabilizacijos yra
praktiškai beviltiškas dalykas...

O konkretūs patarimai dažniausiai labai subjektyvūs, kas kokį turi, tas
tokį ir siūlo :)