Tema: Re: Fotikas
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-04-04 11:46:48
On 2015-04-02 19:55, PxYra wrote:
> nebekliedek garsiai, is E i A mount yra 4 oficialus adapteriai 2'iejuose
> is ju neveikia aufokusas ir t.t. galimybes aisku apriboja

Nuo to ir pradekim. O kad autofokusas derai veiktu, tenka pirkti uz
brangiai. Man zinomu atveju teko pirkti LA-EA2 adapteri, tik su juo
isprendem greito autofokuso su nex fotiku problema. Kaina 335,99Eu:
http://www.digitaltoyshop.com/LA-EA2_original_adaptor_ring_Sony_Nex_t991_6740_1

Laaabai pigu, ane?

Audrius K.