Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: Aras
Data: 2014-08-26 12:06:44
Kaip suprantu, pabandymui negausiu aparato, tai siūlau pačiam nufotografuoti kokio seno laikraščio lapą iš maždaug 70 cm atstumo be blykstės (stalinės lempos negalima naudoti), orientacijai apie 35 mm objektyvas. Su aparatu, kurio matrica mažesnė už 20 mm ir su veidrodiniu, kurio matrica ne mažiau 27 mm. Nuotraukas įdėti čia, tada aš vizualiai pasakysiu, kuri man geriau.