Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: Aras
Data: 2014-08-22 08:24:06
Aš nesakau, kad ji kažkokia ten minkšta, smirda ar dar kas nors. Tiesiog, tam tikrose vietose norisi, kad būtų truputis tokio alia guminio paviršiaus, pspalva primena pigius kitaiskus žaisliukus ir pan. Gal čia grynai asmeninis požiūris. Bet pažiupinėjau grįžęs namo Canon muilinę - nu plastmasės kaip ir veidrodinių - kažkaip solidžiau atrodo...