Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: romullus
Data: 2014-08-19 14:02:53
Tokiu atveju, jau reiktų ieškotis apžvalgų internete, nes kiekvienas
modelis turi savitą garsą, vieni garsesnį, kiti tylesnį. O jei reikia
visai be garso, tai galima svarstyti variantą su elektroniniu užraktu,
kaip pavyzdžiai panasonic gm-1, kuris turi ir mechaninį ir elektroninį
užraktus. Aišku, prieš apsisprendžiant būtų gerai turėti supratimą apie
elektroninio užrakto trūkumus, kad paskui gailėtis netektų.

O dėl optino ieškiklio, tai kiek žinau fuji'ai turi kažkokius hibridus,
bet aš jais per daug nesidomiu, tai nieko konkrečiau pasakyti negaliu.

On 2014.08.19 07:31, Aras wrote:
> Neturiu jokios fobijos. Tiesiog man 100 kartų smagiau stebėti vaizdą per optinį viewerį, negu spoksoti ekranėlin. Prisispoksau į mobilką. O vat, kad mechaninis garsas išlikęs, tai man nepatinka. Aišku, jis turėtų būti gerokai tylesnis, mat veidrodžio garso nebėra...

>>> 2) ar yra koks nors mechaninis garsas fotografuojant, t.y. užrakto atidarymo/uždarymo?
>>> 3) ar turi kažką panašaus į RAW formatą?