Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: Aras
Data: 2014-08-20 15:44:37
Iš atminties lyg tai Sony NEX 5, kažkuris iš Panasonic ir paskutinis Fuji kžakoks su daug ratukų viršuje ir el. vieweriu. Pirkau bateriją, ta iiš smalsumo paprašiau pačiupinėt. Net mano Canon muilinės geresnė plastmasių kokybė.
Norėjau Canon EOS M pačiupinėt - neturėjo, bet pardavėjas aiškino, kad prasti atsiliepimai - su normaliais objektyvais per adapterį labai lėtas pasidaro.