Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: romullus
Data: 2014-08-21 12:21:37
Kor dar nėra global shutter, elektroninis užraktas turi gan didelių
trūkumų. Iškraipymai fotografuojant greit judančius daiktus, juostos
nuotraukose prie fluorescencinio apšvietimo, negalima naudoti blykstės
(dėl hss režimo nežinau).

O dėl to kokį rinktis, tai nežinau ar yra bent vienas sisteminis, kuris
turėtų tik elektroninį užraktą. Paprastai jis egzistuoja tik kaip
priedas prie mechaninio. Tik kad minėtojo panasonic gm1 atveju, tas
mechaninis yra smarkiai ribotas.