Tema: Re: Keli klausimai apie sisteminį fotoaparatą
Autorius: romullus
Data: 2014-08-19 14:07:40
Apie sporto fotografavimą klausimo nebuvo, o vaikui sekioti ekranėlio
daugiau nei pakanka.
Esant normaliam apšvietimui, plika akimi aš nematau jokio vaizdo
vėlinimo. Bet kokiu atveju, kai dėl šviesos trūkumo vėlinimas pradeda
jaustis, tai greitai judančių objektų ir taip nepafotografuosi be
papildomo apšvietimo.