Tema: Re: SRL jau atgyveno :)
Autorius: MRT
Data: 2014-05-09 09:46:37

> Priskaičiavus stiklus tas A7 nebeatrodo toks jau pigus.
> Bet šeip smagi dėžutė, už jo EVF daug ką galima atleist. Bet vistiek,
> įvertinus tai, kad už padorius stiklus reikia klot po 3-4klt.
> patrauklumas kažkaip garuoja. Kažkada situacija žinoma taisysis, bet
> tada ir A7 mk2 (ar koks ten tada jau bus) nebekainuos 4800.

kad ir be stiklu neatrodo, kad tai yra kazkoks ypatingai pigus FF'as.
Nebent jis stipriai tech./f-jom lenkia pigesniuosius FF (Nikon D6*0, Canon 6D)..
Stiklu kainos pasirinkimas irgi ner neesminis dalykas..

> Su metabones adapteriu autofokusas greičiausiai veiks, IS irgi gali veikt.
> Konkrečiai ano nebandžiau, bet dauguma ne itin senų EF objektyvų
> (naujesni nei dešimtmetis) veikia. Naujieji STM veikia netgi beveik idealiai.
>
> Bet tai vistiek dar +kilolitas, px ar koks metabones "svetimiems" ar
> "gimtasis" somy adapteris savo alfa mountui. Irgi kažkaip mažina
> entuziazmą mest kanikoną ir pult ant somy.

+kilolitas, kad prisijaukint kitos religijos stiklus, tai tikrai klausimas
ar A7+kilolitas vs Kitos_Religijos_FF_su_native_tu_stiklu_support'u.

> Uždėsi praktiškai beleką. Nes trumpas "kaklas", t.y. atstumas tarp
> sensoriaus ir objektyvo tvirtinimo plokštumos.
> Skirtingai nuo kokio nikono, kuris pasižymi bene ilgiausiu "kaklu", t.y.
> adapteriui fiziškai nėra vietos kur įsiterpt.

sita suprantu.. t.y., kad Nikon'ui M42 reik ir kodel reik korekcinio lesiuko..
Is esmes atsakei, kad "uzdesi" = su metabones adapteriu (~1kLt).. o ne ~20-80Lt "adapteris" (manual).

> Žinoma gali reikėti kokio advanced adapterio, jei pvz diafragma griežtai
> elektroninė kaip pas kamono EF.
>
> Bet su "klasikiniu" objektyvu iš to A7 kompaktiškumo nieko nebelieka.

toks derinys panasus i "padariau klaida, bet siek tiek susvelninau pasekmes"..

> Taip ir yra. A7R šeip rezultatais iš klumpių irgi neišvertė. Baerio
> filtro nebuvimas žinoma įdomus privalumas, bet muilinės tipo autofokusas,
> lėtas įsijungimas kažkaip vėl atitolina nuo "didžiųjų".

Na va... kaip sakant dometis tais hibridiniais suprantantys pasidomi..
taciau "Paziurekit kokius dalykus sony pastaruoju metu kepa" -> "SLR atgyveno"
na ne ... jau ne taip blogai, bet tikrai dar ne.. alternatyva gal, bet ne lygiavertis konkurentas.

> Gal ir tinkamas, bet A7 smagiau. Nors jei pasvėrus visus už ir prieš, tai
> galima pasiimt ir kokį 6D su kokiu nedideliu bet geru fiksu. Įvertinant
> dar ir objektyvą dramatiško skirtumo viską sudėjus nebėra.

A7 kai smagus zaislas (daiktas kelionems) brangu.. todel vargu ar masems skirtas zaislas..
Tarsi nelabai panasu, kad A7 universalus, t.y. daiktas_kelionems_ir_darbui_ir/ar_brangiam_hobiui.
SLR_FF_darbui_ir/ar_brangiam_hobiui + pigus_Sony_kelionems/buiciai << bent man patraukliau.

Del F2.8 fix'o - galvociau ar tikrai jis toks baisiai baisiai reikalingas.
20mm F2.8 ar 16mm F2.8 vs. kit'inis PZ 16-50mm F3.5-5.6 OSS, kas gausis 16mm F3.5.
Kompaktiskumo praktiskai fix'as Soniui neduoda (objektyvo gylis 21-23mm vs 30mm ir 69g vs 116g).
Sutaupoma 7-9mm gylio (liktu 57-59mm vs 66mm) ir 47g (liktu 338g vs 385g).
Fix'as brangokas.. ir fiziskai* nepanasu (review neziurejau), kad nesivaikant
stipriai kokybes verta moket beveik antra tiek, kiek visas A5000_kit'as.

Del kainos FF->APS-C ... del tos pacios kainos liekant su kit'iniu:
Sony A5000 + PZ 16-50mm F3.5-5.6 OSS = 110x63x66 ... svoris 385g. uz 1549 Lt..
tarkim vs. Canon 100D + 18-55mm_ISM uz 1799 Lt ... 117x91x69+75=117x91x144 ... svoris 407+205=612g.
"maziausias" DSLR vs Sony_A5000 << apciuopiamai Sony atrodo geriau
(aukstis 91mm->63mm, gylis 144mm->66mm !!!, svoris -227g/-37%)

Sony_A5000 entry level vs entry-mid-level DSLR gal ir laimi sony, su salyga, kad kit'inio per akis.
T.y. "SLR atgyveno" viena kita situacija nieko neirodo.. sakyciau "SLR atgyveno" =
= jau sunku sugalvot kuo jis geriau / mazai kas perka / stabdoma gamyba-vystymas.. tada ir uzsakysim misias.