Tema: Re: SRL jau atgyveno :)
Autorius: MRT
Data: 2014-05-07 18:42:57
> Kad duobkasys siuo metu tai ne, bet kad pilnavertis konkurentas - taip.
> A7 (ypac A7s) low light iso nenusileidzia ar net lenkia 5d/d800.

Kad tas nedaro kazkokio ispudzio.. juk FF sensorius "atidirba"..
o ir kaina kaip uz FF SLR'a .. nelaikyciau pilnaverciu konkurentu,
man priimtiniau laikyti pakankamai rimta alternatyva.

> Kitavertus galime nelygint flagmanu, kam iskart sokt i krastutinumus, o
> palygint sony A6000 su vidutinio lygio DSLR, kad ir ta pati autofocusa ;)
> Kas liecia butent sony, tai ant jo E mounto tikrai uzdesi daugiau kitu
> gamintoju objektyvu, tame tarpe ir leicos visa seimyna.

Be autofocus?.. A6000 kaina didesne nei atitinkamo SLR'o.

> O kas liecia kompaktiskuma, tai tilpimas i kisene nera vienintelis
> rodiklis. Man pilnai uztenka fakto, kad as galiu FF su 24-70 pranesiot
> visa diena ant kaklo nejausdamas vakare pasekmiu.

Emm.. as ne guru.. FF+24-70 << cia apie ka.. a7* bet objektyvas lyg ir ne..
a7* svoris 446g, su kortele ir akumu 489g.. 126.9 x 94.4 x 48.2mm
A7R - 408g+57g=465g
FF'iniai SLR'ai D610 - 850g.. 141 x 113 x 82 mm
Canon 6D - Dimensions - 144.5 x 110.5 x 71.2 mm
Weight	680 g (24 oz), body only; 755 g (26.6 oz), CIPA standard
Gaunas ~3cm plonensnis, ~300-400g lengvesnis body (dar ??g objekt. lengv.)

> O ir sony EVF manau nustebintu, dauguma tos neigiamos kritikos velkasi
> is paskos. Sitie dalykai irgi nestovi vietoj.

Na gerai.. o ka izelgi tokio revoliucisko tame, kad tas
Sony NEX/ICE is esmes SLR, tik su Liveview allways on?
Taip ziauriai grubiai imant, tai mirrorless'as man primena FF->APS-C
(keicia mount'a.. fotikas ir jo objektyvai galimi kiek kompaktiskesni).

PS.

> .. apie siuolaikiskus stebuklus su mizerno dydzio sensoriais,
>daranciais FF SLR'us ... (kaip kad Samsung Note 3).

Siaip tai as buciau linkes prie sito varianto..
tada nebutu diskusijos apie Sony_ICE_FF vs SLR_FF
Be jos - niekas nieko nelaidoja ir SLR'ai dar gyvi