Tema: Re: SRL jau atgyveno :)
Autorius: Aras
Data: 2014-05-06 07:04:19
Tingiu ieškoti - nori kažką įrodyti - pamėtėk keletą linkų.
Tamsta ką nori apipisti su šūdino dydžio mikroskopiniu sensoriumi? Ir dar vadini bandos jausmu! Tie telefonai prikimšti visokių automatinių softwarinių filtrų ir kitokios beleberdos, kurios pagalba ir bando marketingistai lyginti linksmakotį su pagaliu.
Ieškant tiesos derėtų palyginti telefono nuotrauką su SLR aparato nuotrauka, apdirbta fotošopu ar kita programa. Tada ir stebėsimės.
O feisbukiniais šūdais su pribarstytais pikselių laikinimais aš neužsiimu.