Tema: Re: SRL jau atgyveno :)
Autorius: Justas
Data: 2014-05-07 20:34:50

> Kad tas nedaro kazkokio ispudzio.. juk FF sensorius "atidirba"..
> o ir kaina kaip uz FF SLR'a .. nelaikyciau pilnaverciu konkurentu, man
> priimtiniau laikyti pakankamai rimta alternatyva.

na as nezinau, bet paskutini kart kai ziurejau tai A7 buvo pigiau uz
canikonus.

> Be autofocus?.. A6000 kaina didesne nei atitinkamo SLR'o.

bus tas autofokusas ir ne ka letesnis nei ant canikonu uzdejus ne native
objektyva su adapteriu. manual lieka manual visais atvejais.

> Emm.. as ne guru.. FF+24-70 << cia apie ka.. a7* bet objektyvas lyg ir ne..
> a7* svoris 446g, su kortele ir akumu 489g.. 126.9 x 94.4 x 48.2mm
> A7R - 408g+57g=465g
> FF'iniai SLR'ai D610 - 850g.. 141 x 113 x 82 mm
> Canon 6D - Dimensions - 144.5 x 110.5 x 71.2 mm
> Weight    680 g (24 oz), body only; 755 g (26.6 oz), CIPA standard
> Gaunas ~3cm plonensnis, ~300-400g lengvesnis body (dar ??g objekt. lengv.)

na ir gaunasi, skaiciukai rodo viena, rankose atrodo kitaip. kitavertus
pagal duomenis tai jie arciau didziuju FF slr broliu tovi, o jie jau
sunkesni :)

> Na gerai.. o ka izelgi tokio revoliucisko tame, kad tas Sony NEX/ICE is
> esmes SLR, tik su Liveview allways on?

is esmes pirmoj eilej jis yra puikus fotoaparatas po ranka ir kelioneje,
uzdejus 35mm zeis jis pagaliau gryzta prie senojo fotoaparato formato.
kiek skirsis gabaritai canikonu su 35mm? kaip tai bus malonu kelioneje?
as nezinau negi reik irodinet akivaizdzius dalykus ir skirtumus :) as
juk neagituoju keist religija ar gamintoja. noriu tik parodyt kad kitaip
gali but.