Tema: Re: SRL jau atgyveno :)
Autorius: MRT
Data: 2014-05-08 00:28:39

> na as nezinau, bet paskutini kart kai ziurejau tai A7 buvo pigiau uz canikonus.

Sony A7S	2014.04.06	9450.00
Sony A7R	2013.10.16	6497.00
Sony A7	                2013.10.16	4787.00
Canon EOS 6D	2012.09.17	5490.00
Canon EOS 5D Mark III	2012.03.02	8980.00
Nikon D610	2013.10.08	5697.00
Nikon D600	2012.09.13	4889.00
Nikon D800	2012.02.07	7697.00

4800 vs 5500 vs 4900 << skirtumas ~0-20%
Na ner taip, kad FF gauni uz APS-C SLR'o kaina

> bus tas autofokusas ir ne ka letesnis nei ant canikonu uzdejus ne native objektyva su adapteriu. manual lieka manual visais
> atvejais.

Na stipriai nesidomejau
http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_E-mount#Available_adapters
 The LA-EA1 and LA-EA3 support slow (2–7 seconds) contrast autofocus with
SSM and SAM lenses, other lenses can be used with manual focus only.
 The LA-EA2 and LA-EA4 adapters support fast phase-detection autofocus with
all A-mount lenses (except for the few dedicated manual focus A-mount lenses),
including screw-driven AF lenses. However, their translucent-mirror design requires an optical
element in the light path and thus causes a light fall-off of about 30% for the autofocus to work.

Is tavo pasakymo koks nors ten Sony A7 + Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM << su autofocus ir IS?
Arba "ant jo E mounto tikrai uzdesi daugiau kitu gamintoju* objektyvu, tame tarpe ir leicos visa seimyna"
ar tas * = Tamron, Sigma  ir pan. atitinkamai religijai (siuo atveju Sony)?

> na ir gaunasi, skaiciukai rodo viena, rankose atrodo kitaip. kitavertus pagal duomenis tai jie arciau didziuju FF slr broliu tovi,
> o jie jau sunkesni :)

Ziurint apie kuri A7* .. jei be R/S, tai ko ne pagal Canon 6D?

> is esmes pirmoj eilej jis yra puikus fotoaparatas po ranka ir kelioneje, uzdejus 35mm zeis jis pagaliau gryzta prie senojo
> fotoaparato formato. kiek skirsis gabaritai canikonu su 35mm? kaip tai bus malonu kelioneje? as nezinau negi reik irodinet
> akivaizdzius dalykus ir skirtumus :) as juk neagituoju keist religija ar gamintoja. noriu tik parodyt kad kitaip gali but.

Na as ne buoze, todel sunkoka issivaizduot mano rankose FF kelionems.
Manau pilnai pakaktu kokio APS-C su 35/1,5=~24mm.
arba http://www.fotohobis.lt/sony-a5000 (Matmenys 110x63x36 mm / Svoris? 269 g) su
Sony E PZ 16-50mm F3.5-5.6 OSS << matmenys 65x30mm, 116g.
Tarkim alternatyva sitas:
http://www.efoto.lt/objektyvas/sony_20mm_f28 <<63x21, 69g.
http://www.efoto.lt/objektyvas/sony_sel16F28_E16_f28 << 62x23, 70g.
Sum: 110x63x57~66 ... svoris 340~385g.
Sakyciau argi netinkamas daiktas kelionems?

I sita kaip specialiai neatsakei (cia buvo kritika tavo "manau aisku kad kalba ne apie juos eina")

> mano atsakymas buvo i palinkejima "Sėkmės naudojant ne SLR."
+ > prie ko cia cybershotai? manau aisku kad kalba ne apie juos eina

o nekilo mintis "manau aisku apie kokius ne_SLR buvo sneka, kai buvo linketa sekmes"?

.... tuo labiau "Paziurekit kokius dalykus sony pastaruoju metu kepa"
nuskambejo panasiai "protingai" kaip pradinis Vytook'o pasiulymas..

*****

> as nezinau negi reik irodinet akivaizdzius dalykus ir skirtumus :) as juk neagituoju keist religija ar gamintoja. noriu tik
> parodyt kad kitaip gali but.

man nereikia... as suvedziau apie ka cia tu..
pries gal 4 metus bendradarbei vietoj zoom-muilines -> DSLR .. dar buvo zvilgsnis i
mirrorless'a -> final Nikon 3100 kit'as .... pries pusmeti +55-250VR kitinis.
siemet muiline_tevui -> imk pigu E-PM1_dual_kit'a .. fotohobyje:
Objektyvas komplekte: 14-42 +40-150 ... ir visa tai uz 899, bet pink :)))
Pavyko itikint, kad gal surizikuot per skelbiu ta pati juoda su likusia metu garantija.
Nusipirko uz 780.. lyg ir patiko.. be EVF'o.. po DSLR'o kliuna, bet jei nera pripratimo, tai...