Tema: Re: RAW apdorojimo procesas su Photoshop
Autorius: Aras
Data: 2009-01-25 22:30:28
Puiku, ačiū, viską supratau iš pirmos dalies. :-)

Dėl Resize: Jei man reikia virtualiam albumui ar spausdinti, tai daugmaž aišku dėl resizinimo. Bet ar tikrai geriau tuos procentus skaičiuoti, jei noriu į internetą dėti? Pvz., trumpesnioji kraštinė 600 pikselių, ilgesnioji - pagal proporcijas. Tai nurodant pikselius jau blogai?