Tema: Re: RAW apdorojimo procesas su Photoshop
Autorius: offline
Data: 2009-01-24 12:41:55
"PCB" <zzz321@gmail.com> wrote in message
news:gldisk$7hv$1@trimpas.omnitel.net...
> RAW'e redaguok iki paskutinio etpo kol jau viska pabaigsi ir beliks tik i
> JPEG uzsaugoti norimos rezoliucijos ir kompresijos. Atsidarai Adobe
> Bridge, du kart nat norimos nuotraukos, atsidaro Camera Raw.

gal ir neesmė, bet double click'inant atsidaro fotošopas ir Camera Raw, tas
biški trunka laiko ir užknisa. geriua spausti ctrl+r (jeigu windowsai) ir
atsidaro iš kart camera raw be protošopo lango, kas trunka kur kas trumpiau.
tad jeigu neredaguosi neio su fotošopu o tik apdirbinėsi camera raw, tai
nematau tikslo kankintis ilgiau.
Aj biški nusišnekėjau, jeigu doubleclickini, tai atidaro su fotošopu, jeigu
spaudi ctrl+r - su adobe bridge.
kiekviena rinktis kam kas patogiau ir geriau.

Beje man kažkaip irgi keistai pasirodė tas tarpinis jpg. kam tada fotkinti
raw formatu?