Tema: Re: RAW apdorojimo procesas su Photoshop
Autorius: PCB
Data: 2009-01-25 20:23:16
Na matai CameraRaw (CR) per daug ten nepribursi. Laiko uzima darbas jau
PhotoShope, taip kad klausimas skamba gan keistai. Kai CR atsidarai RAW
faila ir tvarkai kazka tai - pats RAW visiskai nepalieciamas. Vietoje to,
visi tavo pakeitimai automatu uzsisaugo naujai sukuriamame "lydinciame"
pakeitimu XMP faile salia tavo RAW originalo. =Visi tavo pakeitimai
atsaukiami kada tik panoresi, RAW lieka realiai nepaliestas, kas yra labai
labai gerai. Nu ir viskas - arsidarai RAW su CR, tampai ten ka tik ir kiek
tik nori. Toliau 3 variantai:
Open image - atsidarai ta sutampyta RAW photoshope su nustatymais kurie pas
tave CR lango apacios centre isstatyti;
Cancel - visi tavo zaidimai su RAW nutraukiami nieko neissaugant'
Done - visi pakeitimai issaugomi RAW lydinciame XMP faile greta originalo,
bet papildomai neatsidaro Photozopas tolimesniam jo apdorojimui.

Jokiu TIFF ar RAW papildomai saugoti ar kuri nereikia. Viskas bus automatu
tiesiog pasirink reikalinga mygtuka.

O va jau PhotoSop'u atsidares RAW'a tai jau gali ir uztrukti be
experimentuodamas. Jei nori issaugoti tarpini varianta be kokybes praradimu
naudok gimtaji PSD arba TIFF. Jie palaiko 16bit, sluoksnius - nieko
neprarasi. Kai viska pabaigsi versk i 8bit ir gamink JPEG. Ir taip visada -
jei dar ruosies dirbti su nuotrauka tai tik 16bit ir tik PSD arba TIFF. RAW
archyvus protingi kurmiai pataria RAW(DNG) formatu pasilikti ateities
kartoms.

Taip resize. Ten svarbu Resample pazymeti ir [best for reduction] jei
mazini. Pixelius tiksliau paskaiciuos jei yra galimybe mazinti paprastais
perskaiciavimui procentais. 50 ar 25. Na bet cia jau pagal situacija tik
svarbu Resize naudoti 1x.