Tema: Re: RAW apdorojimo procesas su Photoshop
Autorius: PCB
Data: 2009-01-24 01:12:20
RAW'e redaguok iki paskutinio etpo kol jau viska pabaigsi ir beliks tik i
JPEG uzsaugoti norimos rezoliucijos ir kompresijos. Atsidarai Adobe Bridge,
du kart nat norimos nuotraukos, atsidaro Camera Raw. Ten susitampai viska ka
tik sugebi su Camera Raw, tada per viduri apacioje melsva juosta papausk ten
nustatyk:
Space (labiausia gincityna vieta) sRGB jei web'ui ir PC ekranui bus, Adobe
RGB jei konkreciai spaudai
Depth vienareiksmiskai tik 16bit !!!
Size maximalu
Resolution 300
Uzdaryk nustatymus
Dabar Open Image desiniajam apatiniam kampe. Atsidarys Photozopas CS koki
ten turi. Ten toliau filtrais damusineji, tvarkaisi pagal savo supratima ir
sugebejimus. Viska pabaigi. Eik Image>Image size
Teisingais nustatymais susimazini kiek tau reikia. (geriausi rezultatai bus
mazinant 50% arba 25%). Mazink tik viena karta.
DEMESIO - PASKUTINIS zingsnis!!! Image>Mode>8bit (dabar jau leis i JPEG
saugoti)
Viskas dabar jau saugai i JPEG. ir eini prie kito RAW.

Kodel?? Daug apie tai knygu prirasyta. Jei jau su RAW dirbi tai isnaudok
16bitu iki paskutinio momento - visai kita matematine kokybe bus. RAW
versdamas i JPEG prarandi 7/8 informacijos lyginant su 16bit RAW failu.
Veliau tokiam surogatui taikant ivairius apdirbimo metodus jau viskas kaip
kirviu gaunasi. Neteisinga taip, nereikia. JPEG 8bitai kiekvienai RGB
spalvai turi tik po 256 tonus, o 12bit RAW jau po 4096, o RAW su 16bit visus
65536 tonus. Priesingu atveju nesiparink su RAW ir suda malk is karto dar
kameroje i JPEG uzsaugodamas 8bit +kompresija.