Tema: Re: RAW apdorojimo procesas su Photoshop
Autorius: offline
Data: 2009-01-23 20:12:39
Susidedi Camera Raw (5.2atrodo naujausia versija), t.y. PS'o įskiepas ar
dalis ar net nežinau kai pavadinti, tis instaliuotis reik atskirai, na
pagrindiniam instale nėra, reik imt iš
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4220
PS Bridge atsistoji ant nuotraukos spaudi ctrl+r, atsidarai su camera raw,
susireguiuoji nuotrauką kaip tau reikia ir spaudi kairėj apačioj save
images, ir išsaugai kur nori, kokiu nori formatu ir t.t. Man asmeniškai
patiko kur kas labaiu nei DPP, bet čia gal skonio reikalas. Turiu video
manualą , ale labai daug užima...
Jeigu atsakiau ne į temą, tai prašom nekreipti dėmesio į šį laišką :)