Tema: Apie Fujitsu Shogun :(
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-21 16:03:53
"Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message
news:h6lqqh$ijn$1@trimpas.omnitel.net...
> gaivini bangos tema. viskas ten jau atsakyta. tokio puslapio nera. yra tik
> fujitsu puslapyje uzsiminta, apie tai kad jie vykde veikla ta linkme.
> daugiau nieko. nori pasipjaut ta tema? eik i zvejotribuna arba kitam
> krante. ten yra su kuo pasipjaut ta linkme. bet ir siaip visai nesistebiu,
> kad tokios info nera. tai nera ju pagrindine veikla, ir jei jie dare kazka
> tirdami angli (o tai visai realu) nebutina visko publikuoti, ypac jei tai
> salutinis produktas.
> mane asmeniskai sis irankis tenkina, tiek kokybe, tiek kaina.
> [...]

Nei as pradedu eskaluot tema,kuri buvo bangoje,nei noriu ka nors sumenkint
ir izeist!Ir nereikia manes varinet kazkur ,kur nesu uzsiregistraves ir net
nemanau to daryt.Tiesiog,kiekvienas turime teise pareikst savo
nuomone,neizeidinejant oponentu!
O siuo konkreciu atveju as  matau,kad jau pradeda lyst "vaisiai" anos snekos
Bangoje - luzo tuscioje vietoje,pardavejas siuncia nxj pirkejus ...Anakart
Bangoje irgi buo bandoma uzciaupt burna panasiais argumentais -
nepatinka,tai patylek.O kas is to gavosi matosi dabar!
Manai,kad tai pabaiga? Bent jau as taip nemanau ir tikrai esu isitikines,kad
bus dar ne vienas kuriam islys kokia nors nesamone ,eksploatuojant situos
kotus.Todel ir noriu,kad daugiau zmoniu paskaitytu sita ir kitus forumus ir
tada sprestu ka pirkt verta ,o ko neverta.Juk tai nera mazi pinigai tie 450
lt ar dar daugiau( o Tu sakai,kad tai nera brangus kotas),kuriu prasoma uz
sita slamsta ir visokius Larus,nes uz tokia kaina galima tikrai bandyt
ieskot gerokai geriau save uzsirekomendavusiu gamintoju gaminiu - kad ir
pvz: St.Croix ar G.Loomis GL2 ar GL3 ar galu gale jau kokio nors lenkisko
koto,apie kuri tikrai pateikta visa teisinga info apie jo kilme ir kokybe!

P.S.O kas del "raukiam",tai cia jau kitiems skaitytojams spresti ar nores
test sita diskusija ir pateiks savo samprotavimus ar tikrai ji savaime
uzsirauks!