Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-08-18 20:43:17
pas juos nėra Gloomių. pas juos išvis iš įdomesnių kotų tik fujitsu. šiaip aš su jais irgi susiriejau, dėl ritės. ale pataisė, bet dar prie vandens nebandžiau.
viskas dėl to kad ne tą čekį išsaugojau. bus ta ritė lydekom, lašiui šiam sezonui pasiėmiau daiwa exceler plus 4000e. pintuką kloja nebluogai. metimai tikrai tolimi net su 25lb valu (atbulinis konusas). perdavimas 4,8.

p.s. fujitsu rites jei bandys pardavėjas girti - spjaukit snukin. su kolega dvi jamėm,  abi subyrėjo upėje ir čia ne vien pas mus. mano atveju du guoliai, pas kolegą stabdis. nu aišku jo stabdis atlaikė 18 lašiakų... mano tik porą iš kurių tik vienas rimc.