Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Killah
Data: 2009-08-18 14:49:17
Deja ne viskas taip grazu, ir sekas kaip Mariui. Nuejau i mineta parduotuve
kur pirkau meskere (Rovana -akropolyje).Atejes pasakiau,kad suluzo
meskerykotis,apziurejes mano mineta meskerykoti, parduotuves vedejas pasake
,kad cia ne gamyklinis brokas,kadangi jei butu gamyklinis brokas,butu pagal
juos kazkoks grazus luzis, o mano atveju as "busiu prispaudes su durelemis"
,ko pasekoje trbt atsirado mikro itrukimas, kas galejo itakoti luzima.
Pasiteiravus ar neturetu jie pakeisti pagal garantija,atsove kad garantija
14d. nuo pirkimo. Tuo ruoztu man pradejus aiskinti,kad pgl CK uzsleptam
brokui yra taikoma puses metu garantija,parduotuves vedejas vistiek
nesileidzia i kalbas.
Pasakius ,kad kreipsiuos i vartoju teisiu apsauga, prieeme sprendima siusti
i kita skyriu "atlikti ekspertize".
Paeme meskere, uzsirase duomenis,ir liepe laukt skambucio.
Meskere pirkau 2009.04.30

To be continued.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
nu yra siais laikais irgi "specu" bet kai normaliai atsakai tai biski
nusileidzia ant zemes