Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Andrius
Data: 2009-08-18 20:56:43
Idomu :).
Veliau jie patys buvo pripazine, kad tas "shogun" brokuotas, bet ju tiekejas
daugiau tu spiningu neveza i Lietuva ir jie niekuom negali padeti,nors buvo
siulyta pasiimti pinigus kitom prekem, nebutinai keitimu i ta pati daigta.
Galu gale nusprendziau nesitepti ranku del tu 400 Lt ir nesivelti i ilgesnes
istorijas. Tik tiek ,kad as ir mano aplinkiniai daugiau ten kojos nekeliam.
Matyt "MAriksui" labiau apsimoka
prarasti kokius min 3000-5000 Lt apyvartos per metus ir gera nuomone apie
juos. Logikos nematau, bet deja...