Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Romas
Data: 2009-08-20 10:48:47
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:h6dof3$e39$1@trimpas.omnitel.net...

> "Termik" <marijus.maceina@durapart.lt> wrote in message
>
> Prieisingai!Jeigu reksi,tai dar galvos ,kad reikia pakeist.O jei nuolankiai aiskinsi
> kad ne pats tycia tai padarei,tai tikrai itikins Tave pati,kad esi nevalyvas ir
> neoki elgtis su irankiais.
zinai tik viena - kol kas irankiai luzta ( ir man paciam taip buvo) nuo neteisingo
transportavimo, del neteisingo surinkimo pries zukle (kliba kazkokis sujungimas),
del metimo metu uzkabinto kliuvinio uz nugaros .
Dar buna , kad isipyne valas-pludezoliu, o bandoma islupti.........
Jau nekalbu - ryskiai virsyta gramatura uzmetimo.

jei luzo pirmais uzmetimais , tikiu , brokas, bet jei jau zuvauta kelis kart
........sorry

romanas