Tema: Re: Q:Meskerykocio garantija?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-08-21 12:53:21
gaivini bangos temą. viskas ten jau atsakyta. tokio puslapio nėra. yra
tik fujitsu puslapyje užsiminta, apie tai kad jie vykdė veiklą ta
linkme. daugiau nieko. nori pasipjaut ta tema? eik į žvejotribūna arba
kitam krante. ten yra su kuo pasipjaut ta linkme. bet ir šiaip visai
nesistebiu, kad tokios info nėra. tai nėra jų pagrindinė veikla, ir jei
jie darė kažką tirdami anglį (o tai visai realu) nebūtina visko
publikuoti, ypač jei tai šalutinis produktas.
mane asmeniškai šis įrankis tenkina, tiek kokybe, tiek kaina.
nesu vien brangių kuolų šalininkas. mano žūklės arsenale vietos randa
tiek shimano catana, tiek shogunas, tiek gloomis (ir dar visa eilė
vidutinės ir ekonominės klasės meškerykočių).

raukiam.