Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: Casper
Data: 2009-05-20 12:31:38
Vat pernai su draugeliu Kauno mariose starkiavom ir buvom ikinke monstra,
greiciausiai sama. Beveik 3 valandas su juo kankinomes, tai atkeli nuo dugno
ir jis vel atgal, tai su varikliu is paskos plaukiam, kad vala susirinkti ir
t.t. Vienzo po beveik 3 valandu tampymosi pintas 0.16 valas neatlaike ir
nutruko, greiciausiai nusitryne i svelnias samo lupytes... Oj kaip skambejo
visos marios menesienoj kai tas monstras nutruko :D