Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: Romas
Data: 2009-05-19 15:17:17
savaitgali buvau pasivaikscioti Nemuno krantais ties Alytumi.
radau pora zveju , kurie pasrenge buvo gaudyti samus duobeje.
va cia isgirdau apie valu panaudojima..........
Samus gaudant naudoja 0.5 PINTA vala........?????
o rites kaip ir niekuo is didesniu skirtu dugninem nesiskiria, ir kotai
ne kazkas baisaus, kam reiketu tokio storio pinto valo.
kazkuria diena zadu i ta duobe vakarui - nakciai nukeliauti, ir dabar
turiu abejoniu kalna , - ar tai 0.35 mono valas ne per plonas ??????
Karpius gaudydavau ( tokie 15-17 kg) su 0.28 , valas niekada nenutruko,
juk dirba rite, kotas gesina smugius.

romanas