Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: Vegys
Data: 2009-05-19 17:56:33
O as manau kad net ir 0.5 pintas valas negazdina samo. O jei vyrai rimtai
nusiteike, tai i sezona manau papuola vienas kitas rimtesnis egzempliorius
(20+ kg). Kam tada rizikuot ?

Pamenu, gaudziau samus. Atejo vietinis, apziurejo mano meskere (karpine),
valus (valas berods mono 0.3-0.35 mm buvo), tik syptelejo, suburbejo ir
nuejo .... Suprask - juokingi yrankiai :) Bet is kitos puses - bent jau
salyginai nedidelis samas (mano sugautas 12.5 kg) daug jegos nerode, pilnai
uzteko ir to valo.

EgidijusV