Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-05-19 14:18:01
Nu, tiesos tame yr, va, prapruse lietuvaiciai is ebay gali isigyti
palankiomis kainomis
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1311&_nkw=rapala+lures&_sacat=See-All-Categories ,
taciau kaimo bernioks, noredamas pasirodyti kruts, vistiek mazmenininkams
uzdirbines virspelnius, ale atei gali toks metas, kai tas pats bernioks ims
pats drozineti pliauska ir dazyt nagu laku :)))
O mazmeniniu parduotuviu savininkams irgi mokescius moketi reikia...