Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-05-18 14:37:37
Man sukres metyt zymiai smagiau su monoflamentu, vistik svoriai ju gerokai
atsilieka nuo vartikliu, ar pjautiniu, be to mazai duomenu davei, neaisku,
koks kotas ir kokia rite, labai jau skirtingas metymas gali gautis...
Velgi, rite - kam bus naudojama, vienas reikalas sapaliukus ar strepeciukus
vaikytis, visai kito kalibro reikalinga gerai lydekai patempti.