Tema: Re: Valas spiningui
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-05-18 15:07:07
Nu, tai del valo as pasakiau, kas man labiau patinka :))
Jei imsi monoflamenta, ziurek, kad turetu neilga "atminti", netrukinetu par
mazgus ir NEBUTU PASENES.
O del riciu, tai ju bet kuriam didesniam mieste (beje, nenurodei, kur
bazuojiesi, ka as zinau, gal kur Norvegijoj - ten jau visai kitas
pasirinkimas) ju pilna turguose ar zukles parduotuvese.
Kad ir tokiu (kainos cia, aisku kiek uzlenktos i virsu) :
http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?categoryID=438 , arba
http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?categoryID=859, arba
http://www.zuklys.lt/katalogas/index.php?categoryID=857 arba dar dx-ja
visokiu sioje kainu kategorijoje visos jos panasios.