Tema: Re: Nida rugpjuti
Autorius: tuoj
Data: 2016-08-27 22:46:33
Jauciuosi skolingas pasakojima, bet nebuvo progos aprasyti rezultatus
anksciau.
Zvejybai pasirinkau prie pat autobusu stoties esanti mola. Dvi dienas labiau
ziurinejau kas ir kaip. Pirma diena vakare bandziau pludine su 0.16
pagrindiniu ir 0.10 pavadeliu - kukuruzas, batonas. Rezultate - per ~3 val.
dvi nedideles kuojos, abi eme kukuruza. Visi kiti gaude ant slieku su pludinem
ir sake, kad be slieku ka nors pagaut - beveik be sansu. Jiems kibo vien tik
grundalai, bet kaip supratau tas laimikis zvejus tenkino, trauke juos
dideliais kiekiais ir dejo i kibirus. Sekancia diena maximoj nusipirkau
pasaro, persidariau i dugnine su serykla ir suteikiau kukuruzams antra sansa.
Velgi visi aplink zvejoje naudojo vien tik sliekus, pagavo vien tik grundalu.
Mano rezultatas - vienas sprindzio dydzio plakis per ~3 val.
Trecia diena nepasidaviau, daugmaz 4 val ryte jau buvau ant molo su dugnine.
Visiska tamsa, ore matesi tik besisukantis svyturio sviesos ruozas. Meskere
laikiau rankose, kad pajusciau kibima, nes visiskai nieko nesimate. 4:20
pirmas kibimas, vis dar visiska tamsa, pasipriesinimas geras, pritempiau iki
molo, supratau, kad neiskelsiu, nes, aisku, graibsto neturiu. Siaip ne taip
nuvedziau iki kranto, kad galeciau paimti. Karosas, ~0.7Kg. Susidomejo visu
aplinkiniu nurasytu kukuruzu. Po to kas 15-20 min panasus kibimai, bet
nesekmingi - vienas nutrauke pavadeli, kiti atsikabino. Apie 5:15 istraukiau
ziobri. 5:30 pradejo rinktis kiti zvejai - visi su dugninem, visu sistemeles
su seryklom ir visi tik su sliekais. Man kukuruza bande kas 15-30 min, o per
visus gaudancius ant slieko ta ryta maciau tik viena kibima, bet ir ta
nerealizuota. Man dar pavyko kelis karosus pajaust rankose, bet nei vieno
neistraukiau. Apie 7 val. paskutinis realizuotas kibimas ta ryta - ~300g
raude. Tiesa jos ten kazkokios kitokios. Kaip kuojos ir raudes hibridai -
pagal pailguma ir nugara kaip kuoja, pagal spalvas ir peleku issidestyma kaip
raude. 7:30 teko pakuotis daiktus ir ruostis i darba.
Sekancia diena vel i ta pacia vieta 4:00. Gerokai didesnis vejas ir kitos
krypties. Kibimai labai atsargus ir retesni - kas 30-40min. Pavyko pagauti tik
dvi raudes, abi irgi po ~300g. Keli atsikabino patempus metra kita, keli
nutrauke pavadelius. Buvo kazkas idomesnis uzkibes, panesiojo i visas puses,
ir po kokiu 2min kovos sulauze kabliuka. Net nebuvau pakeles bent kiek i
virsu, kad pamatyciau, kas ten. Vietiniai turbut zinojo oru permainas ir atejo
tik vienas zveys - pabuvo dvi valandas, neturejo nei vieno kibimo, isejo. 7:30
baigiau zukle ir atsisveikinau su mariom, nes penkta diena nebebuvo jegu
keltis ryte - nuejau tik ant molo pasizvalgyt ~7:00, didelis vejas, nei vieno
zvejo, nusiraminau, kad gal nieko nepraleidau. Turint daugiau laiko buciau
toliau teses rytines zukles su kukuruzais, nes kiek matydavau - vakarais
susirinkdavo tik tie laiko praleidejai, kuriems grundalai pats geriausias
laimikis.

In article <nktk4q$c0f$1@trimpas.omnitel.net>, "servisas" <mes@esame.cia>
wrote:
>Velnias zino, 1992 tai tikrai panasiai kibdavo. O paskutiniu metu kiek
>budavau, tai ant tu mikruskiu gaudai kaip varguolis mikro eseriukus- ir tai,
>jei pasiseka. Mariose is valties apie km nuo kranto gaudziau pernai bele
>kaip- ant valgomu gumu, nevalgomu ar slieku dropshotinau- dzin, draugelis su
>donke, naktiniu slieku ir 0,4 pavadeliais vistiek apdedavo.
>Kiekvienais metais nuvaziuoju tenai su naujom idejom, bet po geros valandos
>idejos eina i sona ir girztama prie senu patikrintu metodu. Nu bet siemet
>ideja turiu su sunkiu tviciniu vobleriu pratampyt, gal taip tuos eserius
> [...]
>>> pagauti. Svarstau tarp spiningo (lengvo, labiau i eserius orientuoto) ir