Tema: Re: Nida rugpjuti
Autorius: tuoj
Data: 2016-06-22 09:24:01
Apie dugnine galvojau, bet atsisakiau minties del to, kad esu priprates
gaudant su dugnine turet daugiau papildomos irangos negu su pludine. Keliauju
ne savo transportu, tai nesinori irangai sunaudot didziaja dali savo turimos
vietos. O ir siaip pludine labiau 'limpa' man :) Nebent imt koki lengva
pikeri su beserykline sistema (jeigu taip imanoma ten suviliot ka nors ir
jeigu pikeris nebus per lengvas tokiam telkiniui), kuri norui ar reikalui
esant greit perdaryciau i pludine.