Tema: Re: Nida rugpjuti
Autorius: tuoj
Data: 2016-06-20 22:02:44
Dekui uz patarimus!
Ryskiai apsisprendziau imt pludine. Pazaidimas su kuojom (tiktu net ir
auksles) netgi labai tinkamas ir patrauklus atrodo, kadangi karosai zymiai
daugiau pasiruosimo reikalautu, o ir siaip nesitikiu nieko didesnio nei
300-400g. Manau imsiu tada lengva teleskopine 4m, o ne match 4.2m. Ar visgi
geriau atvirksciai? Kokie daugmaz ten gyliai prie molo? Taip pat dar tikiuosi,
kad daugumos uzmirsti senoviniai masalai kaip batonas, duona, tesla, na gal
dar kukuruzai tiks vietinems zuvims, nes kolegos turbut nesupras, jeigu
saldytuve laikysiu musiu lervas ar sliekus. :)
Su isplaukimu gal ir smagu butu, bet kad labai ribotas laikas bus - rytais iki
~8 valandos, vakarais nuo ~18.