Tema: Re: Nida rugpjuti
Autorius: servisas
Data: 2016-06-28 13:39:22
Velnias zino, 1992 tai tikrai panasiai kibdavo. O paskutiniu metu kiek
budavau, tai ant tu mikruskiu gaudai kaip varguolis mikro eseriukus- ir tai,
jei pasiseka. Mariose is valties apie km nuo kranto gaudziau pernai bele
kaip- ant valgomu gumu, nevalgomu ar slieku dropshotinau- dzin, draugelis su
donke, naktiniu slieku ir 0,4 pavadeliais vistiek apdedavo.
Kiekvienais metais nuvaziuoju tenai su naujom idejom, bet po geros valandos
idejos eina i sona ir girztama prie senu patikrintu metodu. Nu bet siemet
ideja turiu su sunkiu tviciniu vobleriu pratampyt, gal taip tuos eserius
pazadinsiu :)