Tema: Re: Nida rugpjuti
Autorius: tuoj
Data: 2016-06-27 13:07:28
Aciu visiems uz patarimus. Supratau, kad visgi reikia rinktis pagal save, nes
jau isvardinti beveik visi populiarieji variantai - spiningas, dugnine,
pludine :)
Kol kas nusprendziau rinktis dugnines varianta - lengvas pikeris, 2.7m
(tikiuosi, kad nebus per skystas irankis marioms), 0.22mm pagrindinis valas,
0.16 pavadelis. Gal visgi reikia kokiu korekciju sitoj vietoj? Jeigu niekas
nekibs - keisiu i pludines sistema. Tik kol kas dar nenusprendziu del seryklos
- ar bandyti, kaip siule Liveris, su Method pasaru ir nusiteikt tik kuojoms ir
plakiams, ar bandyti be seryklos ir laukti karsio kibimo. I koki daugmaz
atstumo intervala nuo kranto orientuotis su dugnine? Ar juroj ties Nida butu
imanoma grundalu pagaut su dugnine nuo kranto iki 40-50 metru?