Tema: Re: Apklausa
Autorius: Romas
Data: 2014-04-28 12:50:12
ko gero pirma - grieztesnes taisykles
o jau antra - grieztesne prieziura

dabar apie prieziura, ten dar daug reiketu padirbeti, nes ne
paslaptis , kad AA dirba tik "karstuose taskuose"
na paziuresiu vasara ,ar zemiau Kauno HES vis tiek bus brakusu.
Kauno mariose gana aktyviai buvo tikrinama valciu registracija, liemenes,
ir kiti niuansai, o zemiau HES - kita respublika ??
esant dabartinem texnologijom - ka sunku susitarti su HES vadovybe ir prisijungti prie
HESo
stebejimo sistemos i Nemuno puse ?? Sedi sau  AA darbuotojai Kaune  ir mato-
brakonieriai jau yra , reiskia .........::)) ??

Romanas