Tema: Re: Apklausa
Autorius: Petka
Data: 2014-04-28 10:11:12
Manau, kad Mazūronis eina teisingu keliu. Ir būtent taisyklių
sugriežtinimas ir baudų dydžiai kol kas duoda savo rezultatą. Ypač tą
matau pašnekėjęs su "vietiniais" žvejais, tas matosi ir praktiškai - ne
tik iš šnekų. Ten kur per dieną su blizge užkabindavai 6-8 tinklus,
dabar nepagauni nei vieno. Panašiai su šiukšlėmis - anksčiau per jų
kalnus būdavo nemalonu net prie vandens nueiti, dabar pakrantės žymiai
švaresnės. Kaip bus toliau - matysim, gal žmonės pripras ir ateity
nebereikės tokių sankcijų? O gal atvirkščiai - neišreikalaujant realių
baudų visi spjaus ir vėl elgsis kaip degradai? Kol daugumos žmonių
sąmoningumo lygis yra artimas nuliui - tai veiksmingiausias būdas.
Tai mano nuomonė - niekam jos neperšu. O dėl apklausų - šiais laikais
gali daryti kokią tik nori apklausą. Demokratija. Ar manai, kad
teisingos tik tos apklausos, kurios tau patinka? Ar visi žmonės, kurių
nuomonė nesutampa su tavo yra tavo priešai? Yra toks referendumų
puslapis. Kaliningradiečiai jau rengia referendumą prisijungimui prie
Lietuvos :) Na ir ką? :D
Bet čia jau kita tema...
---
Petka