Tema: Re: Apklausa
Autorius: Casper
Data: 2014-04-28 08:55:09
Petka, kur matei, kad cia bent vienas teigtu, kad zino kaip yra ir kaip
reikia daryti? Pasidalinam savo nuomone ir tiek. Ar jau ir to negalime
daryti? Anketa jau senai uzpildyta, o cia tik papilstymai is tuscio i kiaura
;)
Beja, savaitgali sita tema snektelejau su pusbroliu, kuris yra baiges
biologija, tai jo pamastymai taip pat linksta prie to, kad geriau butu jei
isnerstu 3 ar 4 po 3kg, nei viena >10 kg...