Tema: Re: Apklausa
Autorius: Casper
Data: 2014-04-24 08:26:19
Uzpildyta jau pries savaite kazkur ;)

Viskas kaip ir gerai su tais pataisymas, man tik vienas abejoniu kelia - max
lydekos dydis nuo kurio nebegalima ju imti ir privalai paleisti. Kazkaip ir
ilgis lydekos kaip is lubu paimtas atrodo, ir sakyciau, kad geriau trys
mezesnes skirtingose vietose isnersia nei viena monstre vienoj vietoj ikrus
papila...