Tema: Re: Apklausa
Autorius: Casper
Data: 2014-04-28 10:31:07
Butent apie tai ir kalba, kad ne grieztesniu taisykliu reikia, o grieztesnes
prieziuros. Ir pagrindinis dalykas kas atbaido murziu (ir ne tik) nuo
taisykliu nesilaikymo, tai ne bausmes dydis, o bausmes neisvengiamumas. Kai
baudas sukele uz MZT nesilaikyma, visi tik saipesi, kad nieko cia nebus, nes
ar dideles ar mazos baudos vistiek kaip brakusino taip ir brakusins toliau.
O kai Mazuronis dave pizdiulei GA ir pradejo reiklauti realiu rezultatu -
padaugejo reidu, diziaja dali uzfiksuotu pazeidimu ir skirtas baudas
isviesino per visokius delfius ir kitas media priemones - murziai pradejo
elementariai bijoti kazka ne taip daryti, nes ju smegeninese uzsifiksavo ta
zinute, kad GA dabar dirba ir stebi visus ir visada. Vat jums ir prasom,
rezultatas realiai matomas.