Tema: Re: Apklausa
Autorius: servisas
Data: 2014-04-28 00:03:34
Tai iseina, jei butu skelbiama apklausa "ar norite Lietuva prijungti prie
Rusijos", vadinasi, tame nieko baisaus, tiesiog norejo atsiklausti nuomones
ir tiek. Ir ner ko cia aiskint, kad cia provokacijos, kad negrazu ir
negerai.
Mane parina vien tai, kad kazkam klausimai kyla "ta linkme". Taisykles
griezteja istisai, dar jos proto lygio, taciau tokie ir panasus klausimai
jau truputi linksta prie debilizmo. O zuvies kiek buvo, tiek ir yra, arba
kitiem buna atrodo, kad jos sumazejo. Bet tikrai nepadaugejo. Tai gal ne
taisykliu grieztinime esme?