Tema: Re: Paspiningaut apie Vilni
Autorius: Vegys
Data: 2013-09-10 19:55:58
Romanai,
gal rašęs buvau, o gal ir ne. Prieš kokia penketą metelių sugavo žmogus
1-1.5 kg ešerį. Kiti rybokai dar fotkintis su ešeriu užsinorėjo. Pats
nemačiau, bet patikimas žmogus kalbėjo. Kad ten sugautas LT rekordas -
žinau :)
Kiek aš pats gaudžiau - stebuklų tikrai nebuvo. Žiemą gaudau nuo
šiaurinės pusės, karšius - nuo pietinės / rytinės.

Egidijus V.