Tema: Re: Paspiningaut apie Vilni
Autorius: Vegys
Data: 2013-09-03 12:26:54
Spakainas, jei netingi, parašyk kaip vyksta tokia žūklė. Smalsu.
Girdėjau, kad taip gaudo, ale pats plaukt pasroviui su valtim ir gaudyt
tik kartą bandęs (Neris virš Vilniaus, laimikis - ešeriukas :) ).

Tarkim plauki Žeimena. Srovė neša. Stabdį / inkariuką kokį nors naudojat
ar nenaudojat ? Jei lydekas, spėju aukčiau Pabradės, o ten upė siauresnė,
tai mėtymai tada tik į priekį ? Vienu žodžiu, jei netingi, aprašyk žūklės
procesą.

P.S. į kompaniją nepasirašau, nes dažniausiai žūklauju iš anksto
neplanavęs.

EgidijusV