Tema: Re: Paspiningaut apie Vilnių?
Autorius: karolis
Data: 2013-09-09 10:49:57
privaziavimas pacioj Punioj labai puikus, ten net "prieplauka" padaryta :)

"Arun@sUser"  parašė naujienų news:l0cj5m$dfd$1@trimpas.omnitel.net...

As apie Neri aplink Vilniu kalbu. Dar Nemune apie kilpas prie Punios butu
nuostabybe, bet cia jau privaziavimus reikia zinoti.
Jei vasara bus rudeni, nu, tipo, bobu, tai plaukimas su nakvyne butu visai
puiku.