Tema: Re: Paspiningaut apie Vilnių?
Autorius: spakainas
Data: 2013-09-06 10:22:18
Tai ok, turėsim maumeny kada ;] O šiaip tai kaip tik sezonas gi dabar,
vasarą tai plėšrūnai aprimsta, rudeniop pats tas. Bet jei su 2 valtim
plaukt, tai reikia platesne upe, minimum Šventąja, nes bus makalynė
konkreti. Mes bandysim dalį Širvinta, dalį Šventąja, žiūrėsim kaip
seksis. Sako dabar vanduo gan žemas, reiks per akmenis tampytis musėt.